Home » Культура » Уряд розробить правила розрахунку тарифів для платних доріг

Уряд готує законопроект, який встановить правила розрахунку тарифів для платних доріг – як нових, так і вже існуючих, які можна брати в концесію у держави. Принципово новий пункт в цих поправках – вимога повернення інвестицій. Якщо раніше більше половини витрат на платні дороги відшкодовувала держава, то тепер цей тягар буде перекладено на автомобілістів за рахунок підвищення максимальної планки тарифу.

Як орієнтир в уряді взяли проектну вартість проїзду по платних ділянках майбутньої швидкісної траси Москва – Петербург, з минулого року вона встановлена на рівні 6 рублів 80 копійок за кілометр. Причому з часом цей тариф буде рости – його проїндексируют по інфляції.

Хотите взять кредит в Латвии? www.topfinanses.lv тут можно оформить кредит.

Депутат Держдуми В’ячеслав Лисаков впевнений, що запропоновані ціни непідйомні навіть для комерційних перевізників. “Я вважаю, це дуже велика цифра. Попитом користуватимуться ті ділянки автомобільних доріг, де плата не перевищує 3 рублів. Рубль-два за кілометр – це ще більш-менш прийнятна ціна, максимум 3 рубля. Але все, що вище, не буде представляти інтересу як для автомобілістів, так і для вантажоперевізників “, – упевнений Лисаков.

Згідно прийдешнім поправкам, найдешевші з платних доріг будуть обходитися до півтора рублів за кілометр з легковика. Але це стосується тільки соціально значущих ділянок трас, де здана в концесію дорога проходить по населених пунктах. В уряді розуміють, що при такій ціні платна магістраль стає свідомо збитковою, тому в закон буде закладений пункт про грошову компенсацію концесіонерам. Ця схема, можливо, дозволить залучити приватний капітал у будівництво та ремонт доріг, але економічний ефект від платних магістралей все одно буде мізерним, стверджують експерти.

Comments are closed.